Η Online sales ως Customer Experience Provider προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εκπροσώπησης που αφορούν στη διαχείριση υφισταμένων και νέων πελατών. Εκπροσωπώντας μεγάλες εταιρείες στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της ενέργειας, διασφαλίζει διαρκώς την αξιοπιστία των πελατών της παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, ζητά να προσλάβει:
Εκπροσώπους Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης
(1st Level Technical Support)
Περιγραφή Θέσης
O κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE και θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση τεχνικών προβλημάτων των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, e-mail και internet και ενημέρωση εκκρεμοτήτων ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
- Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
- Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο καθεστώς βαρδιών
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
- Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
Επιθυμητά Προσόντα:
- Γνώση Oracle Siebel
- Γνώση Axiros (Acs)
- Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας
Η εταιρεία προσφέρει:
- Υψηλές απολαβές
- Προοπτικές εξέλιξης σε έναν αξιόπιστο και συνεχώς αναπτυσσόμενο οργανισμό
- Ευχάριστοι χώροι εργασίας με εύκολη πρόσβαση