blocks
Applymycv.gr
blocks

Ειδικός Ροής Προϊόντων Ραφιού/Κατάστημα Αεροδρομίου

Κωδικός Θέσης : CV_SPFS_VEN_01_20
Ημερομηνία ανάρτησης αγγελίας : 29/1/2020




Εμείς #eimaste_mesa σε μια ομάδα leaders που λειτουργούν ομαδικά με σεβασμό και εμπιστοσύνη.

Εσύ #eisai_mesa στο να δουλεύεις σε μία ομάδα όπου θα αναπτύσσεις συνεχώς τις γνώσεις σου; Ψάχνεις για μια εταιρεία όπου μπορείς να παίρνεις πρωτοβουλίες, ρίσκα και να διαθέτεις αυτονομία;

Η LEROY MERLIN είναι μέλος του γαλλικού Ομίλου Adeο (1.300 καταστήματα και 114.000 συνεργάτες Leaders σε 15 χώρες παγκοσμίως), o οποίος κατέχει την 1η θέση στην  Ευρώπη και την 3η παγκοσμίως στην  αγορά του DIY «Φτιάξ’ το μόνος σου».Η Aποστολή μας είναι να χτίζουμε μια καλύτερη ζωή στο «σπίτι» για όλους!

Αυτή την περίοδο αναζητούμε:

Ειδικός Ροής Προϊόντων Ραφιού/Κατάστημα Αεροδρομίου

Η καθημερινότητα σου:

  • Καταχωρείς μέσω του συστήματος παραγγελιών όλες τις παραγγελίες και μέσω άλλων πληροφοριακών βοηθημάτων την ζήτηση picking από τους 3PL providers με σκοπό την διαθεσιμότητα των προϊόντων στα ράφια.
  • Δημιουργείς σχέδια προβλέψεων (demand plans) βασισμένα σε τεχνικές που χρησιμοποιούν ιστορικά δεδομένα και αποτυπώνουν τα βασικά χαρακτηριστικά της μελλοντικής ζήτησης με σκοπό την επιλογή της κατάλληλης μεθόδου σύμφωνα με τον χρονικό ορίζοντα και την συχνότητα παράδοσης του εκάστοτε προμηθευτή.
  • Δημιουργείς και παρακολουθείς ένα (ad hoc) σχέδιο δράσης έτσι ώστε να διατηρεί την ισορροπία μεταξύ overstock και out of stock.
  • Επικοινωνείς τακτικά με προμηθευτές, εσωτερικού και εξωτερικού, για την πορεία των τρεχουσών παραγγελιών. Την ίδια επικοινωνία διατηρείς και με τα κεντρικά γραφεία (supply chain & κέντρο αγορών Leroy Merlin).
  • Παρακολουθείς καθημερινά τις ελλείψεις προϊόντων που εμφανίζονται στα τμήματα ευθύνης σου.
  • Εκτελείς κυκλικές απογραφές στα τμήματα ευθύνης σου ώστε να ενισχύεται η αξιοπιστία των αποθεμάτων.
  • Τακτοποιείς τις υψηλές ζώνες αποθήκευσης ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη αναγνώριση των κωδικών και της ποσότητας αυτών.
  • Συλλέγεις τα προϊόντα που αφορούν τις παραγγελίες πελατών με στόχο την έγκαιρη αποστολή αυτών στον πελάτη.
  • Είσαι υπεύθυνος/η για την δημιουργία αίτησης μεταφοράς αποθέματος μεταξύ καταστημάτων και την παρακολούθηση της διαδικασίας μαζί με την ομάδα logistics του καταστήματος, ώστε να ολοκληρωθεί και να διασφαλιστεί άμεσα η διαθεσιμότητα του αποθέματος.

Θα είναι ο τέλειος συνδυασμός αν έχεις:

  • Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε καταστήματα λιανεμπορίου ή εξειδικευμένα εμπορικά καταστήματα
  • Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕI
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Καλή γνώση Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες

Εμείς προσφέρουμε:

  • Εξαιρετικό & ασφαλές περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχείς ευκαιρίες για εκπαίδευση
  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιπλέον ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
  • Εταιρικές εκπτώσεις

#eisai_mesa για μια συναρπαστική νέα σταδιοδρομία;

 Κάνε το επόμενο βήμα και έλα στην ομάδα μας!

 


Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
Κάντε την αίτηση σας τώρα...
Μοιράσου αυτήν τη θέση:Share to facebookShare to Twitter
Schoolnet Job search Διαχείριση προσωπικού
Copyright Applymycv.gr | 2007-2020