blocks
Applymycv.gr
blocks

Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών Καταστήματος Λευκωσίας

Κωδικός Θέσης : CSSC_CY_10_2019
Ημερομηνία ανάρτησης αγγελίας : 7/10/2019




Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών Καταστήματος Λευκωσίας

 

Ο ρόλος :

 

  • Οργανώνετε, συντονίζετε και διαχειρίζεστε τα τμήματα ταμείου, υποδοχής, επιστροφής προϊόντων και τηλεφωνικού κέντρου
  • Φροντίζετε για την τήρηση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων των υπηρεσιών του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Προετοιμάζετε και εμψυχώνετε τις εμπορικές ενέργειες της εξυπηρέτησης, με τη συνεργασία και την υποστήριξη των εμπορικών τμημάτων
  • Είστε υπεύθυνος για τη λειτουργία των ομάδων (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ομάδων σας, την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες, την καθοδήγηση και την αξιολόγησή τους
  • Αναλύετε τους δείκτες εμπειρίας πελατών (NPS, CSI, έρευνες και κριτικές στο Google, σχόλια πελατών, παράπονα...) και προτείνετε σχέδια δράσης για την καλύτερη αντίληψη του προφίλ των πελατών, προσαρμογή των υπηρεσιών στους ανάγκες τους και αύξηση της ικανοποίησης τους
  • Εμψυχώνετε τα μέλη της ομάδας του/της μέσω καθημερινής παρατήρησης στον χώρο εργασίας και παρέχετε ανατροφοδότηση για διάφορα ζητήματα και για το σχέδιο δράσης (π.χ., εκπαιδευτικές συνεδρίες) με σκοπό τη βελτίωση του επιπέδου εμπειρίας πελατών στο τμήμα του/της

 

 

Είστε άνθρωπος με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών, με εμπορικό και επιχειρηματικό πνεύμα; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;

 

Το προφίλ :

 

  • Πτυχίο ΑΕΙ
  • Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε καταστήματα λιανεμπορίου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

 

 

Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO που έχει 112.000 συνεργάτες και 1.315 καταστήματα σε 14 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο 1ος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Στην Κύπρο, με θετικό ρυθμό ανάπτυξης, αναζητάμε πάντα συνεργάτες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές θέσεις ενός πολυεθνικού δυναμικού περιβάλλοντος.

 

Προσφέρουμε:

 

  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής ευκαιρίες για εκπαίδευση στο ρόλο
  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών (13ος μισθός, Ταμείο Προνοίας, bonus επίτευξης στόχων)
  • Επιπλέον ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
  • Εταιρικές εκπτώσεις

 

Κάντε το επόμενο βήμα και ελάτε στην ομάδα μας! Αποστολή βιογραφικού στο http://leroymerlinforms.applymycv.gr/


Σας ενδιαφέρει η αγγελία;
Κάντε την αίτηση σας τώρα...
Μοιράσου αυτήν τη θέση:Share to facebookShare to Twitter
Schoolnet Job search Διαχείριση προσωπικού
Copyright Applymycv.gr | 2007-2019